keskiviikko 31. elokuuta 2011

leaves everywhere



leaves







Vihaan syksyä, vihaanvihaanvihaan. Se vaan on mun mielestä turha vuodenaika. Sataa liikaa, on pimeää ja kylmää ja puutki tiputtaa lehtensä. Ja syksyn jälkeen tulee aina talvi. Mä vihaan talveakin.

Mutta toisaalta, syksyllä on syysloma. Syyslomalla mennään perheen kanssa jälleen kerran Teneriffalle! Tykkään siitä paikasta tosi paljon, vaikka monet muutkin suomalaiset näyttää pitävän. Siellä ei pääse suomalaisista eroon, ko ne tarjoilijatkin yrittää vääntää suomea. Ei oo kivaa. Mutta se paikka on, eli ehken valita.

Talvella taas on enemmän aikaa lukea! Ja lukemisesta puheenollen, luetaan äikässä nuoruuteen liittyviä kirjoja, ja mä valitsin ton Sofi Oksasen 'Stalinin lehmät'. Mun on pitänyt jo pidemmän aikaa lukea se, mutta sain vasta hiljattain luettua Baby Janen niin en ole ehtinyt. Mitä nyt oon jonkun sata sivua lukenut tota ja voin sanoa, että se on tosi sekava...

Oli miten oli, häippäsen tästä kauppaan piakkoin ymsyms.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti