torstai 3. kesäkuuta 2010

Isn't the real better than the unreal world


Annyeong!

Oikeasti, onko mun viime päivityksestä jo melkein viikko? Oops.

No ei se Serbia voittanutkaan niitä Euroviisuja vaikka ihan hitosti Jennan kanssa äänestettiinkin... 13. sija oli hieman pettymys, mutta oli se Milan silti ihana, voitti tai ei!

Kuitenkin, tultiin eilen illalla takaisin Helsingistä luokkaretkeltä ft. 9D (+9A) enkä jaksanut sitten tulla enää kirjoittamaan. Oltiin siellä vaan kaksi päivää, mutta silti se tuntui valvomisen takia pidemmältä ajalta... Ja onneksi saatiin tää päivä vapaaksi, niin sain nukkua. Heräsin viimein kello 2PM, ja silti oli väsy vaikka olin nukkunut jotain 13 tuntia?



Värjään viimein huomenna hiukset, yay! Mulla on nimittäin jo varmaan jonku kolmen sentin juurikasvu, vaikka oon värjännyt nämä viimeksi vähän yli kuukausi sitten. Mutta huomenna saan sitten vihdoin värjättyä tämän blondin alueen tästä takaisin pinkiksi, kun jaksan vielä blondata sitä :3 Toisaalta haluaisin blondit takaisin, mutta mun hiukset luultavasti tippuis päästä jos haluaisin näistä samanlaiset kuin viimeksi. Silloin oli samanlainen käsittely, ja neljä kuukautta siinäkin meni 8) Että kiitos ei, haluan pitää hiukset päässä ....

Okeiokei, nyt lätkäsen (haluun uuden sanan ton tilalle ><) tähän pari kuvaa Hesasta ja häippäsen esim tuunaamaan mun päättäjäismekkoa. En taida vieläkään tajuta että parin päivän päästä se on kokonaan ohi, peruskoulu siis~
Pixel kitty Pictures, Images and Photos Kommentoidaki saa !

Baibai !
okei posetettii Sannan kans Pirkanhovin ABC'llä 8) (vessassa....)

OK ilme 10+++++ :--D fazeril oli tomosii söpöjä tuoleja


taitavimmat kuvat ikinä meidän (missu+jossu+mira+minä) hotellihuoneesta...

terkkuja turistilta!

translation: I am so sad cause Serbia didn't won the ESC :--( Mm but yeah I just came home from Helsinki yesterday so I haven't been writing lately. Just some babbling bout dyeing my hair and stuff. :3

1 kommentti:

  1. aaaaa sun blogin banneri ♥♥
    just eilen katoin skinssiä eirtu9feroif ihana

    VastaaPoista